دیجیتال مارکتینگ

سه شنبه 4 دی 1397
17:02
رضا راد

دیجیتال مارکتینگ همه ی تلاش های بازاریابی آنلاین شما را تحت پوشش قرار می دهد و کسب و کار های کانال های دیجیتالی را مثل موتورهای جستجوی گوگل، ایمیل، شبکه های اجتماعی و وب سایت ها را وسیله ای برای دستیابی به مشتریان آینده و فعلی خود قرار می دهد. وب سایت ها، بزار های برندسازی، تبلیغات دیجیتالی، بروشورهای آنلاین و بازاریابی ایمیلی همگی زیرشاخه ای از دیجیتال مارکتینگ و یا بازاریابی دیجیتالی می باشند.

در دیجیتال مارکتینگ چه چیز هایی وجود دارد؟

· پست های وبلاگ

· اینفوگرافیک ها

· وب سایت

· کسب پوشش آنلاین

· ابزارهای تعامل

· کتاب های الکترونیک

· کاتالوگ ها و بروشورهای آنلاین

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی موتورهای جستجو: منظور از بهینه سازی یک وب سایت دستیابی به رتبه های بالاتر و بهتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو می باشد که در نهایت باعث افزایش ترافیک وب سایت می باشد.

بازاریابی محتوا: به ایجاد و خلق محتوا و هدف کسب آگاهی از برند، جذب مشتریان فعلی، رشد ترافیک و افزایش مشتری بازاریابی محتوا می گویند. در دیجیتال مارکتیگ برای استفاده از بازاریابی محتوا باید ابتدا سبک زندگی مخاطبان، نیاز آن ها، ویژگی ها و لحن برند خود را مشخص کرده و براساس آن برای تولید محتوای اصولی اقدام نمایید. موثر بودن و کارآمد بود این این نوع بازاریابی در هر کسب و کاری ثابت شده است.

بازار یابی درون گرا و یا ربایشی: در بازاریابی ربایشی در واقع به چرخه ای اشاره دارد که در آن ابتدا مخاطبان به وسیله محتوا جذب می شوند، سپس به مشتری بالقوه تبدیل شده و در مرحله سوم به مشتری و درآخر تبدیل به یک هوادار وفادار می شوند. در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی ربایشی به این صورت است که فرآیند دقیقا در درون سازمان شکل می گیرد که هدف آن فقط جذب مخاطبان و برقراری تعامل عمیق با هر یک از آن ها می باشد. در این بازریابی تلاش بر این است که ماطبان کاملا به برند شما جذب شوند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی: به مجموعه فرآیندی که از طریق شبکه های اجتماعی جهت ارتقا و پیشرفت برند و محتوا و افزایش آگاهی از برند، جذب مشتری و ترافیک به سمت وب سایت صورت می گیرد بازاریابی شبکه های اجتماعی می گویند.

پرداخت به ازای کلیک: پرداخت به ازای کلیک به این صورت با هر بار کلیک تبلیغ شما هزینه ای به ناشران پرداخت می شود و از آن به عنوان راهکاری در جهت افزایش بازدید و ترافیک استفاده می شود.این روش در حقیقت نوعی تبلیغات آنلاین به شمار می آید که افراد را به صفحات فرود هدایت می کند.

بازاریابی وابسته: یکی دیگر از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی وابسته است که نوعی تبلیغات می باشد که مبتنی بر عملکرد شما می باشد، شما در قبال تبلیغ و ارتقای خدمات و محصولات و خدمات کمیسیون دریافت می نمایید.

تبلیغات همسان و یا بومی: تبلیغات همسان و یا بومی در واقع به تبلیغاتی اشاره می کند که در اصل به صورت محتوا در پلتفرم در دیگر محتواهای غیرپرداختی نمایان می شود و در واقع نوعی از پست های اسپانسردار می باشند. البته برخی از مردم تبلیغات شبکه های اجتماعی همچون تبلیغات اینستاگرام و فیسبوک را در این دسته جای می دهند.

اتوماسیون بازاریابی: اتوماسیون همانطور که می دانید یک نرم افزار است، اتوماسیون بازاریابی در واقع نرم افزارهایی می باشند که هدف اصلی آن ها خودکارکردن و اتوماتیک کردن فعالیت های بازاریابی می باشد.بهتر است دپارتمان های بازاریابی، وظایف تکراری مثل شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و ... را با استفاده از اتوماسیون بازاریابی به حالت خودکار دربیاورند.

بازاریابی ایمیلی: اغلب شرکت ها از بازاریابی ایمیلی جهت برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می نمایند. ایمیل ها اغلب برای تبلیغ تخفیفات، رویداد ها و یا یک محتوا مورد استفاده قرار می گیرد و مردم را به وب سایت کسب و کار ها سوق می دهد.


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]