سئو فروشگاه اینترنتی

دوشنبه 17 دی 1397
17:00
رضا راد

در فرآیند سئو فروشگاه اینترنتی چه فعالیت هایی باید انجام دهیم؟

تحقیق و بررسی کلمات کلیدی:

در سئو فروشگاه اینترنتی قبل از آن که بخواهیم فرآیند سئو را آغاز کنیم باید محتوای سایت را وارد نماییم که برای این کار مهم ترین امر تحقیق در رابطه با کلمات کلیدی است. در سئ فروشگاه اینترنتی یک محتوا هر اندازه که خوب باشد اگر در آن کلمات کلیدی به درستی استفاده نشده باشد هیچ ارزشی و تاثیری نخواهد داشت و تمام زحماتی که برای ایجاد محتوا انجام شده است از بین می رود. در سئ فروشگاه اینترنتی برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای هر کالا و محصولی تحقیق کنید که با چه نامی توسط کاربران در گوگل سرچ می شود. در یک سایت فروشگاه اینترنتی کلمات کلیدی باید در دسته بندی های مناسب قرار بگیرند.

تحلیل و آنالیز رقبا: در سئو فروشگاه اینترنتی مهم ترین عامل تحلیل رقبا در کالا و محصولات شما می باشد. شما بدون بررسی رقیبان نمی توانید رتبه خوبی در گوگل کسب کنید.در سئو فروشگاه اینترنتی تحلیل رقبا شامل مواردی مانند کلمات کلیدی، نوع بک لینک های دریافتی، تعداد بک لینک ها، سایت های ارائه دهنده بک لینک و... را بررسی نمایید.

در تحلیل رقبا به موارد زیر دقت کنید:

· چگونگی دسته بندی محصولات

· نام و عنوان کالا در سایت

· محصولاتی که سایت های رقیب به عنوان محصولات برتر به مشتریان معرفی می کنند.

· محصولات مرتبط با محصولات اصلی سایت که با عنوان کالای جانبی در سایت ارائه می شود.

تشخیص مشکلات فعلی سایت:

بسیاری از سئوکاران در سئو فروشگاه اینترنتی تلاش می کنند که سایت هیچ خطا و مشکلی نداشته باشد. اما متاسفانه برخی توجهی به این خطا ها ندارند. در صورتی که این خطا ها تاثیر زیادی در سئو می گذارد و در قرار گرفتن صفحه اول گوگل نقش مهمی دارند. چنانچه شما به این خطاها بی توجه باشید نمی توانید به نتیجه خوبی در صفحه نتایج گوگل بدست آورید.

افزایش سرعت لود صفحات:

در یک سایت فروشگاه اینترنتی صفحات سایت باید در کمتر از 3ثانیه لود شود در غیر این صورت کاربران به سرعت آن سایت را ترک می کنند. همچنین یکی از عوامل مهمی که گوگل براساس آن به یک سایت فروشگاهی رتبه می دهد سرعت سایت می باشد.سرعت سایت در سئو فروشگاه اینترنتی یکی از فاکتور هایی است که باید به آن بسیار توجه نمود.

سئو داخلی فروشگاه اینترنتی:

در یک سایت فروشگاه اینترنتی تعداد زیادی کالا وجود دارد که برای هر یک از آن ها می بایست توضیحات جامعی قرار داد. بدون در نظر گرفتن سئو داخلی افزودن تعداد صفحات در پایان منجر به ضرر سایت می شود. در سئو داخلی باید به نکات زیر توجه نمود:

· استفاده بهینه از کلمات کلیدی در هر صفحه

· ایجاد ساختار سایت به گونه ای که کاربران و مشتریان بتوانند به راحتی از صفحه اصلی به به صفحه محصول هدایت شوند.

· قرار دادن لینک داخلی مرتیط در صفحات سایت

· آسان کردن کاربری سایت تا حد امکان

· طراحی سایت به گونه ای که برای نمایش در موبایل و تبلت مناسب باشد.

· امکان نمایش نظرات کاربران وب سایت باشد

· از Rich Snippets به خصوص برای صفحه اصلی وب سایت و محصولات کلیدی فروشگاه باشد.

· اضافه نمودن امکان ارتباط با شبکه های اجتماعی درون سایت

تست سئو سایت

برای تست و بررسی سئو سایت ابزار های گوناگونی مانند گوگل وبمستر وجود دارد که به صورت رایگان این امکان را برای شما مهیا می کند تا میزان کلیک های روی صفحات گوناگون را به صورت مجزا بررسی کنید. برای بدست آوردن بهترین نتیجه در سئو فروشگاه اینترنتی شما باید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که بیشترین میزان فروش را دارد.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]