هزینه سئو

پنجشنبه 20 دی 1397
14:14
رضا راد

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که صاحبان وب سایت برای سئو دارند، هزینه سئو می باشد. آن ها دوست دارند بدانند هزینه سئو با چه معیاری تعیین می شود و آیا شاخص و معیار مخصی برای تعیین قیمت و هزینه سئو وجود دارد یا نه؟

ما در این جا شما را راهنمایی مختصری در رابطه با معیار ها و شاخصه های هزینه سئو می کنیم اما اگر به صورت کامل می خواهید تمامی فاکتور های تعیین کننده هزینه سئو را بدانید می توانید به مقاله هزینه سئو ما مراجعه نمایید. همچنین در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر و سوالات بیشتری در این زمینه دارید می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شود.

هزینه سئو به چه صورتی محاسبه می گردد؟

همان طور که می دانید برای انجام هر امری نیاز به انرژی و زمان می باشد. اما فرآیند سئو یک پروژه تیمی است که برای پیاده سازی آن نیاز به یک تیم کارآمد و حرفه ای می باشد. به همین دلیل برای تعیین هزینه سئو باید همه جوانب آن را در نظر گرفت. درست است که نمی توان به صورت دقیق اعلام کرد کههزینه سئو فلان میزان است اما برای اینکه شما بتوانید بهینه هزینه کنید و به ازای مبلغی که پرداخت می کنید به نتیجه قابل توجهی برسید بهتر است معیار هایی که در هزینه سئو تاثیر گذار است را به خوبی بدانید. از جمله این معیار ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کلمه کلیدی: شما باید بدانید در سئو کار اصلی بر روی لینک ها و کلمات انجام می شود. و همین کلمات کلیدی هستند که موجب رتبه دهی و جایگاه سایت در نتایج گوگل می شوند، بنابراین همه کلمات کلیدی را نمی توان به یک میزان دید و در یک رده قرار داد، زیرا میزان جستجوی کلمات کلیدی در نتایج جستجو متفاوت است. در نتیجه نوع کلمات کلیدی در هزینه سئو بی تاثیر نیست.

وضعیت فعلی وب سایت: هر چه وضعیت فعلی سایت بهتر و قوی تر باشد فعالیت هایی که در سئو باید روی آن اجرا شود کمتر و راحت تر خواهد بود. در نتیجه هزینه سئو براساس میزان فعالیت هایی که بر روی سایت انجام می شود سنجیده می گردد. در نتیجه برای این که هزینه سئو کمتری را در برداشته باشید بهتر است طراحی سایت خود را از همان ابتدا با اصول سئو انجام دهید.

وضعیت رقبا: یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه سئو وضعیت رقبا می باشد، هر چه رقبای شما سرسخت تر باشند فرآیند سئو شما نیز پیچیده تر خواهد بود و نیاز به تخصص بیشتری دارد.

مدت زمان لازم برای فرآیند سئو: مهم ترین عامل تاثیرگذار در قیمت و هزینه سئو مدت زمان انجام پروژه است. این که چقدر سئوکار می خواهد بر روی سایت شما وقت و انرژی بگذارد و درگیر این فرآیند شود در هزینه سئو بسیار تاثیر گذار است. بنابراین در فرآیند سئو موضوع زمان را هرگز نادیده نباید گرفت.

تخمین حدودی هزینه شرکت: هر پروژه سئو برای رسیدن به رتبه های بالا هزینه های جانبی دیگری را نیز دارد و شرکت باید بتواند آن ها را تخمین بزند، به عنوان مثال هزینه های نیروی کار، هزینه رپورتاژ آگهی و ...

هزینه محتوا در سئو: محتوا در فرآیند سئو عامل کلیدی محتوا می باشد. هرچه محتوای شما با کیفیت تر باشد راحت تر می تواند صفحه شما را در یک کلمه کلیدی بالا ببرد. حتی اگر یک محتوا عالی باشد می تواند در همان ابتدا بدون نیاز به بکلینک و دیگر فعالیت ها در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرد. بنابراین هرچه کیفیت محتوا بهتر باشد هزینه سئو را افزایش می دهد.


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]