هزینه سئو

پنجشنبه 27 دی 1397
13:26
رضا راد

هزینه سئو برای یک وب سایت به فاکتور های گوناگونی وابسته است به عنوان مثال این که چه منبع های درون سازمانی برای سئو در دسترس می باشد؟ چه فعالیت هایی قبلا بر روی وب سایت اجرا شده است؟ چه رقبایی برای این کسب و کار وجود دارد؟ هدف سایت چه چیزی می باشد؟ ما در مقاله ای که در سایت خود در رابطه با هزینه سئو قرار دادیم تمامی این سوالات را پاسخ داده ایم. و تمامی معیار هایی که براساس آن هزینه سئو تعیین می شود را بیان نموده ایم. برای مطالعه مقاله هزینه سئو به وب سایت ما مراجعه نمایید.

پیشنهاد می کنم برای این که مجبور نشوید برای سئو هزینه های اضافی کنید و یا بیش از حد معقول هزینه بپردازید بعد از مطالعه مقاله هزینه سئ و دریافتن اینکه که چه چیز هایی در هزینه سئو تاثیرگذار است و در قبال این مبلغ چه فعالیت هایی باید روی سایت شما انجام بگیرد، با چند سئوکار صحبت کرده و قیمت ها و کارکرد های آن ها را با هم مقایسه کنید. مشاوره و صحبت با چندین سئوکار موجب می شود که درک بیشتری از بازه قیمت سئو داشته باشید.

البته درنظر داشته باشید هزینه سئو به تجربه و مهارت سئوکار نیز بستگی دارد بهتر است شما سئوکاران حرفه ای را برای سئو وب سایت خود انتخاب کنید تا به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید و هزینه خود را هدر نداده باشید. در نظر داشته باشید سئو فرآیند بسیار مهمی می باشد که نباید به سادگی به آن نگاه کرد در نتیجه به دنبال سئو ارزان نباشید.


[ بازدید : 0 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

سئو فروشگاه اینترنتی

پنجشنبه 27 دی 1397
13:26
رضا راد

افرادی که یک فروشگاه اینترنتی دارند به خوبی می دانند که سئو فروشگاه اینترنتی بسیار اهمیت دارد زیرا موجب جذب بازدیدکنندگان به سمت وب سایت می گردد و موجب افزایش فروش محصولات می شود. واضح است مهم ترین سرمایه برای هر فروشگاه اینترنتی تعداد بازدیدکنندگان و مخاطبان آن می باشد. به همین دلیل سئو فروشگاه اینترنتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما برای شما مقاله ای درنظر گرفته ایم که در آن تمامی تکنیک ها و موارد لازم برای سئو فروشگاه اینترنتی را بیان نموده ایم. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما اطلاعات کاملی از سئو فروشگاه اینترنتی بدست آورید.

نکات قابل توجه در رابطه با سئو فروشگاه اینترنتی

انتخاب ساده عنوان فروشگاه و آدرس

برای انتخاب دامنه وب سایت بسیار دقت کنید، انتخاب دامنه در واقع بیانگر برند شما می باشد و در ذهن مخاطب باقی ماند. در سئو فروشگاه اینترنتی باید از کلمات کلیدی و اصلی مربوط به فعالیتتان استفاده کنید. شما باید دامنه ساده انتخاب کنید و کاراکتر های خاص به کار نبرید.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در سئو فروشگاه اینترنتی

مهم ترین فاکتور در سئو فروشگاه اینترنتی استفاده درست از کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی به موتورهای جستجو کمک می کند که سایت فروشگاه شما را بشناسد و تشخیص دهد که شما به چه محصول و خدماتی اشاره دارید. در نتیجه شما باید کلمات کلیدی را به تعداد مناسب قرار دهید.

بهینه کردن محتوا

بهینه کردن محتوا یکی دیگر از فاکتور های سئو فروشگاه اینترنتی می باشد، منظور از بهینه کردن محتوا این است که هدف اصلی شما در نوشتن کاربر باشد، یعنی در محتوای خود سعی کنید نیاز کاربران خود را برطرف کنید. این موضوع باعث می شود کاربران زیادی به سمت شما جذب شوند و سایت شما را به عنوان یک سایت کاربردی بشناسند.

استفاده از لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی در سئو فروشگاه اینترنتی نشان می دهد که شما برای محصولات خود بسیار ارزش قائل هستید. لینک سازی داخلی جستجو و گشتن در سایت را برای کاربر آسان تر می کند. یعنی با لینک داخلی صفحات هم معنی و مرتبط به هم متصل می شوند و این موجب می گردد تا کاربر بهترین انتخاب را انجام دهد. اگر از تکنیک های لینک سازی اطلاعی ندارید با مراجعه به وب سایت ما و مطالعه سئو فروشگاه اینترنتی می توانید اطلاعات کامل تری را بدست آورید.


[ بازدید : 0 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

لینک داخلی

پنجشنبه 27 دی 1397
13:25
رضا راد

لینک داخلی چیست و چگونه می توان لینک داخلی ساخت؟

به لینک هایی که در یک سایت بخشی از محتوا را به بخش دیگر محتوا از یک سایت ارتباط می دهد لینک داخلی می گویند. به عقیده برخی از سئوکاران لینک داخلی باعث تقویت محتوا می شود. اما ایجاد لینک داخلی بسیار مهم است و کوچک ترین اشتباهی در آن خسارت های جبران ناپذیری در سایت ایجاد می کند. ما برای شما مقاله بسیار کاملی تهیه کرده ایم که در آن تمام تکنیک های ساخت لینک داخلی را بیان نموده ایم و شما با مراجعه به آن می توانید به صورت کاملا اصولی لینک داخلی ایجاد کنید و تعداد بازدید سایت خود را دو چندان کنید. برای مطالعه مقاله لینک داخلی به وب سایت ما مراجعه نمایید. حال ما در اینجا اشاره مختصری به برخی از نکات لینک داخلی خواهیم داشت.

در هر مقاله ی جدید حداقل 3 لینک به پست های قدیمی ایجاد کنید: لینک داخلی به محتواهای قدیمی به موتورهای جستجو نشان می دهد که این مقاله ها اهمیت دارند و بازدیدکنندگان را به سمت مقالاتی هدایت می کند که شاید از آن ها بی اطلاع هستند. لینک داخلی عملکرد موتورهای جستجو را بهبود می دهد. در لینک داخلی باید توجه داشته باشید محتوا هایی که به هم لینک می دهید مرتبط باشند.

به روزرسانی محتواهای قدیمی: متبط کردن مقالات جدید به مقالات قدیمی درواقع به روز رسانی محتوا های قدیمی به حساب می آید. یکی دیگر از روش هایی که باعث به روز رسانی مقالات قدیمی شما می گردد، افزودن یک متن و یا پاراگراف جدید به مقاله می باشد.

حفظ لینک به عنوان فالو: هنگام افزودن لینک ها شما می توانید لینک ها را به صورت follow و nofollow ایجاد نمایید. شما باید هدف خود را بر این اساس قرار دهید که همه لینک ها فالو باشند. زیرا لینک های نوفالو ممکن است برای سایت شما مشکلاتی را ایجاد نماید. اما این که چگونه لینک های فالو ایجاد کنیم نیاز به توضیح کامل تری دارید که شما با مراجعه به سایت ما و مطالعه مقاله لینک داخلی چیست می توانید به خوبی یاد بگیرید.

مراقب باشید که با لینک ها اسپمی نشوید: یکی از مهم ترین استراتژی های لینک دهی تعداد و نوع لینک ها می باشد. در نتیجه در لینک داخلی نیز باید به آن توجه ویژه ای نمود. ایجاد تعداد بیش از اندازه لینک داخلی به یک مقاله اهمیت آن را از بین می برد. برای اینکه به این مشکل برخورد نکنید پیشنهاد می کنم لینک هایی که بیش از دو جمله هستند را ایجاد نکنید. چنانچه جملات طولانی را برای لینک داخلی انتخاب کنید و یا تعداد بیش از حدی از آن در مقالات به کار ببرید گوگل آن ها را به عنوان اسپم شناسایی می کند.

حفظ ارتباط لینک داخلی: یکی از نکات مهمی که در لینک داخلی باید به آن توجه کنید حفظ ارتباط میان لینک ها می باشد. از زمانی که گوگل پنگوئن روی کار آمد ارتباط لینک های محتوا دار از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.


[ بازدید : 0 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

تبلیغات گوگل

پنجشنبه 27 دی 1397
13:25
رضا راد

تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟

در واقع تبلیغات کلیکی گوگل یک سیستم تبلیغاتی بسیار موق است که بای افزایش بازدید سایت و کسب و کار های اینترنتی بسیار با ارزش به شمار می آید. اما این که چگونه می توان از تبلیغات گوگل برای بدست آوردن رتبه و موفقیت وب سایت استفاده نمود نیاز به توضیح کامل و جامعی دارد که ما در وب سایت خود با ایجاد مقاله تبلیغات کلیکی برای شما ارائه کرده ایم. اگر می خواهید اطلاعات کامل و دقیقی از چگونگی استفاده از تبلیغات گوگل بدست آورید به وب سایت ما مراجعه نمایید. حال می خواهم در ایجا اشاره مختصری به تبلیغات گوگل کنم تا شما را تا با این سیستم مهم آشنا سازم.

زمانی که شما از تبلیغات کلیکی برای سایت خود استفاده می کنید، به ازای هر کلیک باید هزینه ای پرداخت نمایید به عبارتی یک شیوه بازاریابی است که تبلیغ کننده ها به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ خود هزینه ای را پرداخت می نمایند. تبلیغات کلیکی یک روش موثر برای جذب تعدا بازدید کننده بیشتر برای سایت می باشد. وب سایت های پر بازدیدی مانند گوگل به ازای مبلغی که پرداخت می شود امکان تبلیغ سایت شما را فراهم می کند. گوگل این اجازه را به تبلیغ کنندگان می دهد تا لینک های تبلیغاتی خود را در صفحه نخست موتور جستجوی گوگل نمایش دهد و در واقع افرادی که کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو می کنند بتوانند آن را در صفحه اول ببینند.

تبلیغات کلیکی گوگل چگونه کار می کند؟

در تبلیغات کلیکی گوگل هر زمان که بر آگهی تبلیغ شما کلیک می شود یک بازدید کننده برای وب سایت شما ارسال می گردد و شما می بایست به ازای هر یک از آن کلیک ها هزینه ای را به گوگل بپردازید. اگر تبلیغات کلیکی شما به درستی کار کند مبلغی که می پردازید اهمیتی نخواهد داشت زیرا در عوض شما بازدید کننده ای را به دست می آورید که شاید دو برابر هزینه ای که برای کلیک پرداخت کرده اید برای شما سودآور باشد.

چگونه سایت خود را در گوگل تبلیغ کنیم؟

زمانی تبلیغات گوگل موثر می باشد که تمام اصول در آن رعایت شود. اغلب افرادی که از تبلیغات گوگل استفاده می کنند و در آن موفق هستند از راه کار هایی مثل: سازمان دهی کمیپین ها، تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی، استفاده از متن های مناسب و جالب برای تبلیغ، ایجاد نمودن صفحه های فرود بهینه سازی، بهینه سازی فنی تبلیغ و ...که در رابطه با هر یک از آن ها به صورت کامل و دقیق در مقاله تبلیغات گوگل صحبت کرده ایم.

تبلیغات گوگل چیزی است که میزان بازدید یک سایت را بسیار افزایش می دهد و فروش محصول و خدمات آن را چندین برابر می کند. در نتیجه بهتر است با این سیستم به صورت کامل آشنا شوید تا بتوانید به خوبی از طریق آن سود ببرید.


[ بازدید : 0 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

سئوکار حرفه ای

چهارشنبه 26 دی 1397
17:26
رضا راد

سئوکار حرفه ای کیست؟

فرد متخصصی که در فرآیند و پروژه سئو تخصص دارد و می تواند سایت و موتورهای جستجو را به گونه ای بهینه کند که رتبه خوبی در نتایج گوگل کسب کند را سئوکار حرفه ای می گویند. یک سئوکار حرفه ای همواره در جستجوی فاکتور های مهمی در سئو می باشد که بتواند در مدت زمان مشخصی یک سایت را به اهداف خود برساند. تصور برخورداری از خدمات یک سئوکار حرفه ای بسیار لذت بخش است اما چگونه می توان یک سئوکار حرفه ای پیدا کرد؟ چگونه می توان به کسی که خود را سئوکار حرفه ای معرفی می کند اعتماد نمود؟ یک سئوکار حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ما در سایت خود مقاله ای تهیه نمودیم که در آن تمامی آن چه که باید در رابطه با یک سئوکار حرفه ای بدانید بیان نموده ایم. برای مطالعه این مقاله به وب سایت ما مراجعه نمایید. حال در اینجا قصد داریم به توضح مختصری از ویژگی های یک سئوکار حرفه ای بپردازیم.

برای شناخت یک سئوکار حرفه ای باید به نمونه کار های موفق آن مراجعه نمود و تحقیق کرد که برای وضعیت فعلی وب سایتتان چه فعالیت هایی می تواند انجام دهد و قصد دارد چه نتیجه ای را برای شما رقم بزند. این موضوع را حتما در نظر بگیرید که یک سئوکار حرفه ای باید کاملا به علم روز الگوریتم های گوگل آگاه باشد و علم خود را به روز نگه دارد. سئوکار حرفه ای فردی است که به خوبی بتواند تکنیک های سئو داخلی و سئو خارجی را پیاده نماید.

یک سئوکار حرفه ای چه وظایفی دارد؟

· توانایی ساخت لینک و ایجاد درست آن برای سئو کردن سایت

· اعمال کامل و دقیق سئو داخلی برای بهبود رنک سایت

· تشخیص پارامتر های تاثیرگذار سئو خارجی

· ایجاد محتوای بهینه و اصولی

· استفاده درست از شبکه های اجتماعی

· استفاده از تبلیغات کلیکی، پنجره ای و بنری برای بهبود بهتر سئو

· به کار بردن ویدئو و پادکست جهت بهبود سئو

سئوکار حرفه ای باید تخصص داشته باشد تا بتواند سایت را به صورت حرفه ای سئو کند.


[ بازدید : 0 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی

چهارشنبه 26 دی 1397
17:26
رضا راد

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی چیزی است که اغلب مدیران وب سایت به دنبال آن هستند. چنانچه شما شرکت و یا سایتی را پیدا کنید که قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را به شما تضمین دهد دیگر نگرانی نخواهید داشت. اما حتما در نظر داشته باشید به هر وب سایتی اعتماد نکنید و سایت خود را به دست هر کسی نسپارید. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی بسیار اهمیت دارد و فردی که چنین تضمینی را به شما می دهد باید به سئو و الگوریتم های روز گوگل کاملا آگاه باشد، زیرا در صورت عدم داشتن مهارت کافی نمی تواند سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد. ما برای شما مقاله ای تهیه نموده ایم که در آن همه آن چه باید درباره قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی بدانید بیان کرده ایم. برای کسب اطلاعات کامل به وب سایت ما مراجعه نمایید.

کسانی که خدمات قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را ارائه می دهند باید برای موارد زیر اطلاعات کاملی ارائه دهند:

1. به کاربردن تگ متایdescription اصولی

2. استفاده از طرح هدر جهت جاگزاری مهم کلمات در منو اصلی

3. معرفی وب سایت به موتورهای جستجوگر

4. استفاده اصولی و درست از کلمات کلیدی در محتوا

5. به کاربردن درست متا تگ ها ی مفید جهت معرفی صفحات به موتورهای جستجوگر

6. ایجاد پروفایل های شبکه های اجتماعی و درج لینک صفحات تجاری شبکه های اجتماعی درون سایت

7. لینک بیلدینگ در شبکه های اجتماعی و وب سایت های پربازدید و مرتبط

8. افزودن سایت به دایرکتوری های محلی

9. اضافه نمودن سایت به گوگل وبمستر

10. ثبت سایت و کسب و کار در گوگل مپ

11. استفاده از گوگل آنالیتیکس

12. طراحی سایت به صورت ریسپانسیو

13. طراحی کاربر پسند سایت

14. افزایش سرعت سایت

15. وبلاگ نویسی درست و اصولی برای سایت

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی به عوامل متعددی وابسته است که بیان به صورت مفصل به آن پرداخت. شما می توانید برای اطلاع از این موارد به وب سایت ما مراجعه نمایید.


[ بازدید : 0 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

مشاوره سئو

سه شنبه 25 دی 1397
17:22
رضا راد

در چند سال گذشته ارزش و جایگاه سایت ها در موتورهای جستجو بسیار اهمیت پیدا کرده است. اما بدست آوردن رتبه مناسب و بهبود رنک وب سایت در گوگل به تخصص و مهارت احتیاج دارد و همین موضوع موجب شده است که افراد گوناگونی با عنوان های متخصص سئو، کارشناس سئو و مشاوره سئو شروع به فعالیت کنند. اشخاصی که در فضای وب فعالیت دارند به خوبی می دانند که علاوه بر داشتن تیم تولید محتوا و سئو حضور یک مشاور و برخورداری از مشاوره سئو لازم و ضروری می باشد. ما برای شما مقاله ای تهیه کرده ایم که تمام ویژگی های یک مشاور حرفه ای و مواردی که در مشاوره سئو باید به شما ارائه شود را در آن قرار داده ایم و برای شما شرایطی را فراهم نموده ایم که بتوانید از مشاوره سئو رایگان بهره ببرید و سوالات خود را در رابطه با سئو بپرسید.

مشاور سئو کیست؟

در مشاوره سئو، مشاور کسی است که بر علم و مباحث روز سئو به طور کامل تسلط دارد و می تواند بهترین مشاوره سئو را ارائه دهد. کارشناس سئو در مشاوره سئو شما را برای رسیدن به رتبه بالا راهنمایی می کند، مشکلات فنی سایت تان را به شما گوشزد می کند و راه کارهایی را برای رسیدن به نتبجه بهتر به شما معرفی می کند. علاوه بر این در مشاوره سئو ابزار های سئو به شما معرفی می شود و به شما کمک می کند که از چه ابزاری برای تحلیل و بررسی سایت خود استفاده کنید. اگر شما از مشاوره سئو برخوردار باشید می توانید خودتان سایت را بررسی کنید و در جهت بهبود رتبه و وضعیت سایت خود اقدام نمایید. فردی که مشاوره سئو ارائه می دهد باید در زمینه سئو تخصص کامل داشته باشد و به الگوریتم های روز گوگل به خوبی آگاه باشد.


[ بازدید : 1 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

تکنیک های سئو

سه شنبه 25 دی 1397
17:21
رضا راد

تکنیک های سئو مهم ترین موضوعی است که در بهینه سازی سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تاثیرگذار است. ممکن است شما همه فرآیند سئو را به خوبی بلد باشید ولی نتوانید به نتیجه دلخواه خود دست بیابید. به فرآیند سئو را اغلب افراد آشنایی دارند ولی کمتر کسی تکنیک های سئو را می داند و از آن استفاده می کند. ما برای شما مقاله ای در نظر گرفته ایم که در آن تمامی تکنیک های سئو را بیان نموده ایم تا به کمک آن بتوانید رتبه سایت خود را بالا ببرید. شما می توانید برای مطالعه تکنیک های سئو به وب سایت ما مراجعه نمایید. ما در اینجا به توضیح مختصری از تکنیک های سئو می پردازیم.

نکات قابل توجه در سئو داخلی

افزودن کلمات کلیدی مشابه به محتوا: منظور از افزودن کلمات کلیدی مشابه این است که شما کلمات مترادف و مرتبط با کلمه کلیدی خود را به کار ببرید. گوگل با این کار از مفهوم کلی محتوایتان مطلع می شود و جایگاه بهتری را در نتایج خود به شما اختصاص می دهد. این موضوع یکی از مهم ترین تکنیک های سئو است که هر کسی از آن اطلاعی ندارد.

افزودن محتوای متنی به تصاویر:مطالبی که به صورت تصویر هستند برای اشتراک گذاری و دریافت بک لینک بسیار مناسبند. سعی کنید توضیحات مرتبط را به این تصاویر بیافزایید.

برای هر صفحه عنوان های مجزا ایجاد کنید: به کار بردن صفحه های با عنوان های تکراری برای سایت بسیار بد است و تاثیر بدی در سئو آن می گذارد.

در عنوان خود از کلمات کلیدی بلند استفاده کنید: به کار بردن کلمات کلیدی بلند شانس شما را در گرفتن رتبه بیشتر می کند و این یکی از تکنیک های سئو به شمار می آید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از کلمات کلید به وب سایت ما مراجعه نمایید.

کلمه کلیدی را در URL قرار دهید: در آدرس صفحه خود کلمه کلیدی خود را قرار دهید اما دقت کنید در این کار زیاده روی نکنید. قرار دادن کلمه کلیدی در URL در کسب رتبه بهتر بیشتر به شما کمک می کند.

بر روی مطالب کاربردی و مفید تمرکز کنید: به کاربردن مطالب مفید و بهینه میزان کلیک را بالا می برد و موجب می شود کاربران به آن ها بیشتر توجه کنند و حتی آن ها را اشتراک گذاری کنند.

به چگالی کلمات کلیدی دقت کنید: در نظر بگیرید به کار بردن تعداد مناسب کلمات کلیدی می تواند تاثیر بسیار خوبی بر رتبه شما داشته باشد اما دقت کنید در به کار بردن آن زیاده روی نکنید.

صفحه ای را برای قوانین سایت در نظر بگیرید: این موضوع شاید تاثیر چندانی در گوگل نداشته باشد ولی موجب می شود در نظر کابر معتبر تر جلوه داده شود.

کلمات مترادف با کلمه کلیدی خود را در H1 و H2 قرار دهید: تگ H1 و H2 در صفحه شما بسیار مهم میباشد و استفاده از کلمات مترادف با کلمه کلیدی می تواند یک از تکنیک های سئو محسوب شود.

تکنیک های سئو بسیار زیاد و متنوع می باشند برای اطلاعات کامل از آن ها به وب سایت ما مراجعه نمایید.


[ بازدید : 1 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

آموزش سئو

دوشنبه 24 دی 1397
16:58
رضا راد

دوره آموزش سئو موضوع بسیار گسترده ای است که ما در این جا اشاره کوچکی به آن می کنیم، درصورتی که شما دوست دارید اطلاعات بسیار کاملی را در رابطه با آموزش سئو و تکنیک های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بدست آورید به وب سایت ما مراجعه نمایید. همان طور که بارها گفته شده است سئو به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. در دوره آموزش سئو شما یاد می گیرید که چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و تا برای آن ها ارزشمند شوید و شما را در جایگاه مناسبی از صفحات نتایج خود قرار دهند. هدف اصلی در دوره آموزش سئو این است که سایت شما بازدید زیادی داشته باشد و یا اگر می خواهید برای یک سایت دیگر فرآیند سئو را انجام دهید بتوانید ترافیک و بازدید زیادی را ایجاد نمایید. این که به افزایش بازدید تاکید زیادی می کنم به این دلیل است که شما اگر بازدید زیادی داشته باشید می توانید فروش خود را دو چندان کنید. در دوره آموزش سئو شما می آموزید که تکنیک هایی که در سئو انجام می شود دو دسته هستند، تکنیک های کلاه سفید و تکنیک های کلاه سیاه. تکنیک های کلاه سیاه همانطور که از نامش پیداست روش های غیر قانونی و غیراستاندارد گوگل است که موجب جریمه گوگل و افت شدید وب سایت شما می گردد. در دوره آموزش سئو شما تکنیک های کلاه سفید سئو را می آموزید و به شما یاد داده می شود که چگونه با این تکنیک ها یک سایت را ارتقا داده و بازدیدش را زیاد کنید. در سئو ابزارهای کاربردی بسیاری وجود دارد که هر یک از آن ها در رسیدن به نتیجه مورد نظر به شما کمک می کند. یکی دیگر از موضوعاتی که در دوره آموزش سئو به آن پرداخته می شود، ابزار های سئو و چگونگی استفاده از آن است.

در حالت کلی در آموزش سئو به موارد زیر پرداخته می شود:

معنی و مفهوم کامل سئو

اهمیت و جایگاه آن در کسب و کار های گوناگون

تاثیر استفاده درست و اصولی از سئو در رتبه سایت

یادگیری سئو به صورتی که بتوان بر روی سئو خود و یا دیگران به عنوان یک شغل کار نمود

تشریح ساختار و شکل گیری سئو

چگونگی استفاده از ابزار های سئو برای بررسی سایت و کاربرد هر یک از آن ها

تاثیر دامنه بر روی سسئو وب سایت

بالا بردن رتبه سایت با کلمات کلیدی مناسب

و...

آموزش سئو موضوعی است که نمی توان آن را نادیده گرفت و اهمیت آن را دست کم گرفت. برای اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش سئو به وب سایت ما مراجعه نمایید.


[ بازدید : 2 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

تکنیک های تولید محتوا

دوشنبه 24 دی 1397
16:57
رضا راد

تکنیک های تولید محتوا

یکی هدف های تولید محتوا یافتن پتانسیل های مناسب و تبدیل آن ها به مشتری می باشد. در حقیقت شما باید با تولید محتوا در مخاطب انگیزه ای ایجاد کند تا خدمات و محصولات شما را خریداری نماید. در نتیجه تولید محتوا اگر به صورت حرفه ای و ماهرانه باشد می تواند موجب جذب غیر مستقیم مشتری شود و کسب درآمد را به دنبال داشته باشد. اما چه تکنیک هایی می تواند به ما کمک کند که این گونه تولید محتوا کنیم. ما در این جا به توضیح مختصری از آن ها می پردازیم اما برای کسب اطلاعات جامع و کامل از تکنیک های تولید محتوا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

در بررسی تکنیک های تولید محتوا پی می بریم که در چه فضایی و در چه موقعیت هایی تولید محتوا کنید تا تاثیر بیشتری در بازدید شما داشته باشد.

تولید محتوای باکیفیت

این عبارت را شاید بار ها در رابطه با تولید محتوا شنیده باشید ولی حال اینکه چگونه محتوایی ایجاد کنیم که با کیفیت باشد موضوعی ست که باید به صورت مفصل به آن پرداخته شود. مواردی مانند عدم کپی بودن مطالب، به کاربردن کلمات کلیدی مناسب، کاربردی بودن محتوا و ... مواردی است که بار ها در مقالات گوناگون با آن مواجه شده اید ولی ما در مقاله ای که در سایت در رابطه با تولید محتوا قرار داده ایم در رابطه با تک تک این موارد تکنیک هایی را ارائه نموده ایم.

یکی از این تکنیک های تولید محتوا این است که شما باید فکر کنید که مشتری ممکن است چه سوالاتی در ذهن داشته باشد و برای رسیدن به پاسخ خود از چه عباراتی برای جستجو استفاده می کند. در واقع شما باید در محتوای خود پاسخ تمام سوالات مشتریان را قرار دهید. همچنین می توانید در انتهای مقاله خود فضایی را ایجاد کنید که از نظرات مشتریان مطلع شوید و در مقالات بعدی از پیشنهادات آن ها استفاده نمایید.

یکی از تکنیک های تولید محتوا اینفوگرافیک است. منظور از اینفوگرافیک داستان نویسی مناسب در تولید محتوا می باشد. داستان نویسی تولید محتوا را برای خواننده جذاب می کند و او را برای خواندن تا پایان مقاله راغب می کند.


[ بازدید : 0 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید آنتی ویروس دانلود تک آهنگ انجام پروژه متلب نظافت منزل در تهران پیش بینی نتایج فوتبال خرید ملک در ترکیه انجام پروژه متلب میهن ام پی تری بازی حکم نقاشی ساختمان آپلود عکس نمایندگی پنل پیامک بانک مشاغل شیراز پزشکان متخصص شیراز
بستن تبلیغات [X]